איך לשווק בית מלון באמצעות תמונות

שיווק בית מלון בצורה שונה

שיווק של בית מלון כיום זו עבודה לא קלה, כמות התחרות היא בשיאה,

לא משנה אם אתם מלון 3 כוכבים או 5 כוכבים, אם אתם באילת או בצפון בכל מקום שיש מלון אחד תמצאו עוד

שלל אפשרויות אירוח החל מצימרים, בתים ודירות לטווח קצר ומלונות אחרים.

אז מה בכל זאת אפשר לעשות שונה בשיווק בית המלון שאתם עובדים בו ?

תרבות הצריכה של הלקוחות שלכם

מושג זה מתייחס לכיצד הלקוחות קונים את השירותים והמוצרים שלכם, דברים כמו מויניטין, שירות ואיכות נהיו רף המינימום של כל לקוח בין אם פרטי או עסקי.

אני לא מכיר אף מלון שלא מתהדר באיכות, שירות וניקיון המלון, מבחינת הלקוחות שלכם דבר זה הינו רף הבסיס להזמנת חופשה במלונכם.

התובנה של פרסומאי או איש השיווק והפרסום של בית המלון צריכה להיות כיצד חושפים את נקודות החוזקה של בית המלון וגורמים ללקוח לצאת לפעולה, אך קודם כל לשים לב אליכם ולהכניס אתכם לרשימה המצומצמת שלו.

אז איך בכל זאת הלקוחות שלכם קונים? ומה הם מחפשים?

כמעט כולנו מחפשים את המחיר הכי טוב, אבל לכל אחד יש תקציב שונה וכל אחד רוצה למקסם את האפשרויות שעומדות בפניו.

מרבית האנשים ישלמו יותר בהינתן והם יכולים לקבל יותר מהחופשה שלהם, בין אם זה חדרים משודרגים יותר, ארוחות כלולות או שלל אטרקציות שתבחרו להציג בפניהם.

השער הראשון של הלקוחות שלכם בין אם תרצו או לא זה התמונות, כאשר לקוח בוחר באתר תיירות תאריכים לחופשה מוצגות לו מאות אופציות ליעדים שונים ומקומות אירוח מגוונים.

זה המקום שלכם לזרוח ולתפוס את עיניו של הלקוח עם תמונה שתכניס אתכם לרשימת המקומות הפוטנציאלים לחופשה שלו.

כן זה נכון כולנו מסתכלים קודם על המחיר, אבל לאחר כמה שניות כל אחד רוצה לראות מה האופציה היותר טובה וגם היותר יקרה.

לחצו על התמונה לצפייה בגודל מלא

מלונות יוקרה

למלונות היוקרה אין יותר מידי אפשרויות, התמונות שלהם חייבות להיות מצולמות ע“י צלם בתי מלון מקצועי שמבין בשיווק וצילום מסחרי, זה כמעט על סף החוסר הגיון שתמונות של מלון 3 כוכבים יהיו יותר נחשקות ממלון 5 כוכבים או מלון שעולה כפול מהאלטרנטיבה הזולה.

צילום המלון ברמה מקצועיות משפיע גם על הנראות וגם על המוניטין והוא חייב לשקף שווי ותמורה בעד ”האגרה“

מלונות רגילים

מלונות מהסוג הזה הם בעלי הייתרון הרב ביותר, היות והם האלטרנטיבה היותר משתלמת ברמת המחיר.

שיווק נכון באמצעות צילומים ברמה גבוהה גם לחדרים פשוטים מאוד יכולה לנגוס בחלק מהלקוחות של מלונות הפאר והיוקרה ע“י הצבת נראות ברמה גבוהה שתביא את הלקוח לשיקול הכי נפוץ וזה השיקול הכלכלי.

לחצו על התמונה לצפייה בגודל מלא

שימוש בצלם מלונות גם שהתפוסה גבוהה

זה אולי נראה לכם משוחד, בכל זאת הכותב הוא צלם מלונות ותיירות בינלאומי, אבל נתון מעניין מאוד של מלונות בתפוסה מדהימה של 94% בממוצע שנתי מצביע על חוסר פשרות בצילום המלון, חדרי האירוח, המסעדות ושלל האטרקציות במלון.

האם ידעתם שמחיר התמונה שמלון יוקרה משלם בארה“ב בממוצע עומד על 3500-5000 שקל לתמונה בודדת? ויוצא צילום יכול להגיע ל 30-50 אלף שקלים?

אפקט כדור השלג – מה המלונות הגדולים יודעים שאנחנו לא?

כשמגיע ההחלטה להשקיע בצילום מקצועי לבית המלון, אל תחשבו שהמלונות הגדולים פזרנים או יש להם יותר מידי כסף שלא איכפת להם לתת אותו לאחרים.

המלונאים הגדולים יודעים לחשב שווי של לקוח ומה התמורה הענקית שהם מקבלים מכל לקוח שהם ”תופסים ברשת“

כשלקוח סוגר את החופשה או את נסיעת העסקים שלו הוא מספר לאנשים, אנשים אחרים מתעניינים וגם מספרים לאנשים אחרים, שהלקוח מגיע, תמיד ניתן להיצע לו לשדרג את החדרים והוא גם קונה, אוכל, שותה, ומבזבז במהלך השהות שלו אצלכם במלון.

כל זה מביא את השווי של הלקוח למספר שהוא הרבה יותר גדול ממחיר החדר במקומות רבים בעולם, החדר הוא רק הפלטפורמה שבה משתמש הלקוח להוציא כסף אצלכם.

רעיון אחד שאף אחד לא חשב עליו:

במרבית במלונות עוד לא הספקת לצאת מהחדר ביומך האחרון ואתה מקבל כבר חשבונית במייל ואפילו סקר קצר של 60 דקות.

מרבית הלקוחות שלכם מצלמים בעצמם את החדרים, המלון, המסעדות, החנויות והבריכה.

עוד אל נתקלתי במלון אחד ששולח מייל אוטומטי ע“פ סוג החדר והתקופה שהלקוח בילה במלון עם כמה תמונות רשמיות מהמלון.

תחשבו על זה, הלקוח מקבל תמונות של החדר שבו הוא היה, אולי תמונה של המלון ושל הבריכה, חדר האוכל וגם המסעדות שביקר בהם.

התוצאה במקום לשלוח לכל מי שהוא מכיר ולשתף בכל הרשתות החברתיות תמונות בינוניות שצילם במהלך חופשתו, עכשיו הוא יכול לשלוח תמונות ברמה גבוהה המייצגת את המלון ומייצרת חשיפה מצטברת של מאות אלפי שקלים בשנה בפרסום פסיבי

לסיכום צלם בית מלון מקצועי הוא הרבה מעבר לתמונות יפות בסוף היום. צלם המלונות מבין בשיווק, תרבות צריכה של הלקוחות שלכם, מתמחה בצילום אדריכלי ועיצוב פנים לתיירות והוא האחר שצריך למתג אתכם ברמה הדומה או מעל המתחרה מספר אחד שלכם

לחצו על התמונה לצפייה בגודל מלא