איך אדריכלים ומעצבים יכולים להמיר צופים בפייסבוק ללקוחות

האם זה שווה לכם?

בואו נתחיל עם קצת נתונים 43% מהעסקים הקטנים משקיעים כ 6 שעות ב 5 ימים כל שבוע בקידום העסק שלהם.

אם לא נחשב את השעות בסופש ובשיקלול שנתי העסק הממוצע משקיע 34 ימי עסקים של 9 שעות ברשתות החברתיות בשנה.

זה סכום שעות מטורף שמקביל לפרוייקט קטן בשנה או כ 70 פגישות עם לקוחות פוטנציאלים או 70 לקוחות שיכולתם להציע להם פגישת יעוץ בחינם בשביל לקדם את העסק שלכם.

אז איך ממירים צופים ברשתות חברתיות ללקוחות ?

קודם כל צריכים להתחיל בהבנה של 2 מרכיבים עיקריים.

העוקבים / חברים שלכם:

כל המטרה של רשתות חברתיות לעסקים היא הנראות בפני לקוחות פוטנציאלים, מרביתנו מאשרים כל אחד שירצה להיות חבר שלנו או לעקוב אחרינו, מעגל הסובבים שלנו הם בעיקר חברים וקולגות וזה בסדר גמור.

איכות שלעסק/אדםברשתות חברתיות נמדדת לפי כמות המעורבות של הגולש וזה מה שמקנה את השווי האמיתי לכל אושיות הרשת.

נסו לצמצם את מעגל החברים שלכם לאנשים שהם בעלי עניין לשכור את שרותיכם או שהם מעוניינים להיות מעורבים בתוכן שלכם.

ככל שהקהילה שלכם תהיה איכותית יותר ככה המעורבות שלהם תהיה גדולה יותר וככה החשיפה שלכם תגיע למקומות רחוקים יותר.

מעורבות הגולשים יכולה לתעתע בכם

לייק לא עולה כסף ואם הוא היה עולה כסף סביר להניח שכמות הלייקים בעולם היתה יורדת ב 99.9%, היות והלייק הוא בחינם, חשוב לא להתבלבל בין לקוחות פוטנציאלים שאוהבים את העבודה שלכם לבין קולגות וחברים שלוחצים לייק כי זה לא עולה להם כלום.

נסו לשתף את הפרוייקטים שלכם גם בקבוצות של לקוחות פוטנציאלים ולא רק קבוצות מקצועיות.

אז תאכלס מה עושים ?

איכות התוכן שלכם חשובה מאיי פעם, כל יום עולים לפייסבוק 300 מיליון תמונות והלקוחות האמיתיים שלכם לא יחזיקו מעבר לשניות בודדות כאשר הפוסט שלכם מוצג ברשת.

זה המקום להבין שתמונות נכונות זה השער שלכם לתפיסת הרגע, הרגע הזה שבו הגולש עוצר לשנייה הזו להבין האם הוא רוצה לקרוא את הפוסט שלכם, האם הוא רוצה להמשיך לחקור מי אתם ומה אתם עושים.

מרבית האנשים ניזונים מהדברים שהקולגות שלהם או החברים שלהם רושמים, מה שמשנה באמת זה מה הלקוח הפוטנציאלי שלכם חושב והאם התמונה שלכם הצליחה לעצור אותו לקרוא את הפוסט שלכם.

אל תשכחו הלקוחות שלנו לא באמת מבינים מה אנחנו עושים, תרבות הצריכה של לקוחות עובדת על תחושת הבטן שלגם אני רוצהוצריכים לגרות אותו בשביל להגיע להרגשה הזו.

האם אתם מסתכלים על תמונות האדריכלות ועיצוב הפנים שלכם ואומרים שהתמונה משקפת את כמות שעות העבודה, החשיבה, עשייה והביצוע? אם כן אז אתם בדרך הנכונה.

לחצו על התמונה להגדלה

צילום אדריכלות של כניסה למועדון דיירים סגור

דברו עם צלם האדריכלות ועיצוב הפנים שלכם

נסו לראות האם הוא בראש ובראשונה מבין מה אתם עושים, מה אתם מוכרים, מי קהל היעד שלכם ואיך הלקוחות שלכם קונים.

צלם עיצוב הפנים שלכם וגם צלם האדריכלות שלכם לא נמדד לפי תמונות יפות אלא לפי תמונות נכונות, התמונה שמצליחה להעביר את מה שאתם עושים בצורה הטובה ביותר שבסופו של יום מתורגמת ליצירת קשר עי לקוחות ולא לפי כמות הלייקים שהחברים שלכם נותנים.

תמנפו את העסק שלכם

אז פרוייקט מהמם (כל פרוייקט הוא כזה) יש לכם, צלם אדריכלות או צלם עיצוב פנים תותח יש לכם ותמונות הורסות כבר ביידים שלכם.

התחילו במידע שהלקוח שלכם יוכל להתחבר אילו, למה הפרוויקט הזה מיוחד, מה עשיתם שונה והשכילו את הלקוחות שלכם במידע שהם לא יודעים.

סיימו בשאלה, ”האם אתם גם רוצים בית כזה“, ”איזה בית הכי מתאים לכם“, גם את רוצהפינת איפור כזווכו‘, תנסו לגרום לאנשים להיות מעורבים בפוסטים שלכם.

לבסוף צרו קישור לאתר שלכם, אולי לדף האודות שמסביר עליכם, אולי לתיק העבודות שהלקוח הפוטנציאלי יוכל להתרשם מעבודות דומות, ואולי לדף יעודי שמטרתו להציג אתכם ואת העבודות שלכם בדף אחד.

צילום אדריכלות בשעות הערב של בית פרטי על צלע הר עם נוף לסטריפ של לאס וגאס

לחצו על התמונה להגדלה

לחצו על התמונה להגדלה

תמונות טובות הולכות לדרך ארוכה

באנגלית זה נשמע יותר טוב אבל הכוונה זהה, תמונות אדריכלות ועיצוב פנים לא יביאו תוצאות אם תשמרו אותם במחשב שלכם.

לאחר שקיבלתם את התמונות מצלם האדריכלות שלכם, תכינו לכל פרוייקט רשימת עבודה.

  • עדכון תמונות באתר
  • שיתוף ברשתות חברתיות
  • שליחה ללקוחות שעדיין לא סגרו איתכם (פרוייקטים אחרונים)
  • צרו קשר עם ערוצי התקשורת שלחו להם את התמונות בצירוף 400-500 מילה על הפרוייקט ונסו לשתף איתם פעולה עם תוכן
  • תעלו את התמונות לתחרויות מקומיות ובינלאומיות
  • צרו קשר עם הספקים שלכם, חברות השיש, המטבחים, הארונות, הבנייה ובקשו מהם לשתף את הפרוייקט שלכם, כל עוד הם מפרסמים אתכם ולא אותם לא צריכה להיות להם בעייה להשתמש בתמונות (בררו עם הצלם שלכם מה אומר זכויות השימוש בתמונות מראש)
  • שתפו בקבוצות יעודיות בפייסבוק כמומשוגעים על עיצוב פניםואדריכלים ומעצבים“, הדגש העיקרי הוא על שיתוף הפוסט המקורי לצבירת כוח ולא פוסט חדש בכל מקום.
  • צרו קשר עם השכנים הצמודים לפרוייקט שלכם ותעניינו אותם במה עשיתם עבורהשכניםשלהם.
  • כתבובלוגבאתר שלכם ושתפו את הפרוייקט המלא שם ואז תשתפו אותו ברשת החברתית מה שיגרום לכניסות רבות יותר לאתר שלכם.

מקווה שהצלחתי לתת לכם קצת פרופורציות מוזמנים לעקוב אחרי ברשתות החברתיות.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin