אנימציות גיפ מול צילום אדריכלות

אנימציות מול צילום אדריכלות

מי לא מכיר את אנימציות הגיפ שמשלבות תנועה ממספר תמונות לקובץ בודד של תמונה.

זה נראה מדליק, משלב תנועה ואף יוצר עניין ולבטח נחשפתם אליהם באמצעות שלל האנימציות ברשתות החברתיות.

אבל המצב שונה, כאשר נרצה לשווק ולפרסם את תיק העבודות, השירות שלנו או למכור את הפרוייקט שלנו, שימוש בגיפ יכול להסיח את הדעת ודווקא לגרוע מאיתנו להגיע למטרה.

יתרונות וחסרונות של אנימציה גיף מול תמונה

יתרונות:  תנועה של אנימציה הרבה יותר מעניינת מתמונה בודדת לא צריך להפעיל אותה בשונה מוידאו והיא אף עובדת בצורה אוטומטית 

חסרונות: כאשר אנחנו מדברים על צילום אדריכלות בפרט, המטרה שלנו למקד את הקהל על עבודת העיצוב והתכנון, עצם העובדה שהתמונה מתחלפת בתנועה של האנימציה גורעת מהתמקדות בעיקר ומעבירה את הפוקוס לתנועה.

צילום אדריכלות מול אנימציות גיף

הרצון לחדש ולהציג משהו שונה לא תמיד משרת את המטרה, הרעיון מאחורי צילום אדריכלות ועיצוב פנים מקצועי בין אם זה לפרוייקט פרטי, מסחרי או פרסומי נשאר זהה, מיקוד הלקוח הפוטנציאלי והמרתו ללקוח.

בסופו של יום המטרה שלנו היא שהלקוח לא יגיד איזה מגניב או יעשה לנו לייק, אלא יחשף לעבודה שלנו ללא הסחות דעת ויותר מזה למקד אותו בתמורה שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו.

אם זאת שימוש באנימצית גיף המשלבת תנועה יכול להיות ”טריגר“ מעולה לתפיסת תשומת הלב לצורך הנעה לפעולה.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin