צילום עיצוב פנים – ממטבח וסלון ל 10 בתים

רבים שאלו את הלקוחה שלי מדועה את מטיסה את צלם עיצוב הפנים שלך לקצה השני של ארצות הברית בשביל מטבח וסלון, מיילא לצלם פרוייקט שלם, אבל סלון ומטבח?

הלקוחות שלי יודעים שאין זאת שאלה של כמה, אלא למה!

האם חסר צלמי עיצוב פנים מקומיים באזור הפרוייקט? התשובה היא ברורה, שלא חסרים צלמים, אך הלקוחה שלי יודעת מה היא רוצה, יודעת מה עובד והיא גם יודעת שזה כדאי לה.

המסע התחיל בברור מזג האוויר בחוף המזרחי בימי הצילום, הזמנת כרטיסי טיסה, מלון ורכב.

טסנו אני, הלקוחה ו 2 העוזרות שלהם כשבועיים לאחר מכן.

הפרוייקט, בית פרטי בשכונה סגורה של כ 25 בתים, עם שטח ממוצע של 400 מטר על פני 3 קומות וחצר ענקית בשטח של דונם.

היום צילום הראשון התמקד במטבח:

התחלנו בלבדוק את הזוויות המתאימות ביותר והתחלנו את צילום עיצוב הפנים של המטבח, התמקדנו במספר זוויות שיאפשרו למעצבת למקד את מאמצי השיווק שלה ללקוחות, מגזינים, תחרויות וקמפיין הפרסום שלה.

 

  1. צילמנו את המטבח בזווית ישירה בצורה רוחבית – לאתר וללקוחות
  2. צילמנו את המטבח בזווית צדדית בצורה עומדת (פורטרט) עם ”שטח מת“ בשביל להשאיר מקום לגרפיקה שבד“כ מתאימה לפרסום או מגזין.
  3. צילמנו את המטבח ממספר זוויות שונות שממחישות את העבודה של המעצבת ואת הפונקציונאליות של המטבח.

צילום עיצוב פנים עם סטיילינג:

החלק השני של הצילומים התמקד בצילומי סטיילנג של המטבח הכפרי ”פארם קיטשן“

המעצבת רכשה במיוחד עבור הצילומים פרחים, פירות ועוגות והביאה גם שלט וכלי מטבח מעוצבים לטובת הצילומים.

אז מה הקטע של סטיילינג לצילומי מטבח?

הלקוחה שלי תמיד חושבת כמה צעדים קדימה, מלבד לעובדה שאביזרי מטבח מעוצבים זה טרנד, היא חושבת על מגזינים ברחבי העולם שרוצים לעשות כתבה לקראת החגים, על מטבחים, עיצוב מטבחים וגם אביזרים למטבח.

לימים המעצבת שלי קלעה בול פגיעה! אשר מגזין פרסם את המטבח שלה מספר חודשים לאחר מכן כחלק מכתבה ענקית על עונת החגים הקרבה ובפרט על מטבחים כפריים.

היום השני לצילומים:

התמקד בסלון, פינת האוכל והסלון יין, שזה בעצם שילוב של סלון קטן שבעלי הבית אוהבים לשבת ולאחר חברים, לדבר ולשתות קפה או יין בסביבה מעוצבת .

את הסלון צילומנו משני זוויות, האחת שמתמקדת בסלון והשנייה לכיוון המטבח שמראה את החלל כיחידה אחת, צילמנו את פינת האוכל וחדר היין ביום ובלילה.

כמובן שלא שכחנו לצלם את חוץ הבית, צילום האדריכלות של הבית מאוד חשובה למעצב הפנים היות ומטבח וסלון יכול להיות בכל מקום בעולם, אך התמונה של חוץ הבית מקשרת את הפרוייקט כחלק מתיק העבודות של המעצב.

ממטבח וסלון ל 10 בתים:

בזמן שרבים מהמעצבים בוחרים להישאר באזור הנוחות שלהם ולצאת לידי חובה, הלקוחה שלי יודעת למנף פרוייקט אחד לעשרה פרוייקטים.

לאחר יומיים של צילומים היה לנו קצת זמן להנות והלכנו לטייל, הלקוחה שלי נשארה באזור ואני חזרתי הביתה, התחלנו לערוך את התמונות ולאחר מספר ימים שלחתי את התמונות ללקוחה.

הלקוחה לקחה את התמונות והפיקה קטלוג קטן של 5 עמודים ב 50 עותקים, עמוד אחד היה הלוגו ושם החברה, העמוד השני, השלישי והרביעי התמקדו במטבח, הסלון וחדר היין, העמוד החמישי התמקד באודות המעצבת.

הקטלוג הקטן הזה היה מושקע, איכותי שלא משאיר שום מקום לדמיון.

הלקוחה פנתה לחברת המטבחים וקיבלה מהם תקציב קטן לעשות אירוע חנוכת בית עבור הלקוחה שלה, בעיקר יין ופוטיפורים (נשנושים קטנים).

בעלת הבית רצתה להודות למעצבת וקיבלה את הרעיון שלה לעשות חנוכת בית על חשבונה, להזמין את השכנים, קצת להכיר את השכנים וגם קצת להשוויץ.

הלקוחה שלחה על חשבונה כ 20 הזמנות לדיירי השכונה הסגורה בצרוף הקטלוג שלה ליום המיוחל.

ד"א את שאר הקטלוגים היא שלחה לשכונות ליד לפי סוג הבתים.

בערב חנוכת הבית, חברת המטבחים הביאה למעצבת מספר בקבוקי יין ומגשי אוכל שנשכרו ע“י חברה מקומית.

הלקוחה מאושרת עד הגג לראות את השכנים וגם להראות את הבית החדש, המעצבת עוד יותר מאושרת הרי שבעלת הבית בעצם משווקת אותה לכל אחד ואחד שהגיע.

לאחר כשבועיים ולאחר ש 16 מתוך 20 דיירי השכונה הגיעו להגיד מזל טוב ובעיקר להציץ מה היא עשתה בבית שלה, המעצבת קיבלה 4 פניות לשיפוץ מלא של 4 משפחות בשכונה ובהמשך המשיכה לשפץ את שאר 2 הקומות של בעלת הבית.

לאחר כחצי שנה, עוד מספר שכנים בחרו לשפץ את הבית שלהם, חלקם באופן מלא וחלקם באופן חלקי, בשלב הזה אנחנו כבר כולנו יודעים מי נבחרה לעצב את הבית וכמובן מי טס שוב לצלם את הבתים האלו.

זה אולי נשמע כמו סיפור של סינדרלה, אבל שילוב ההשקעה בסטיילינג, צילומים והפקת הקטלוג, תוך שילוב הרעיון של הפקת חנוכת בית והשמתה במרכז העניינים והעובדה ש“השכן תמיד רוצה שהדשא שלו יראה טוב יותר“ עזר ללקוחה שלי למנף מטבח וסלון ל 10 לקוחות מרוצים.