איך בוחרים צלם עיצוב פנים

מה תפקידו של צלם עיצוב הפנים

תפקידו של צלם עיצוב הפנים הוא הרבה מעבר לרק תמונות טובות

הצלם צריך להכיר אתכם, סגנונכם ואת עבודותיכם.עליו להבין כיצד אתם משווקים ומוכרים את שירותי עיצוב הפנים שלכם, מי קהל היעד והמטרות שלכם ואיך לעזור לכם להתפרסם, לקבל הכרה, פרסומים ופרסים.

ואל נשכח את הדבר הכי חשוב, הצלם אמור לעזור לכם להביא לקוחות חדשים בעזרת צילום נכון.

איזה צלם עיצוב הפנים יתאים לנו

הכלל הראשון בבחירת צלם עיצוב הפנים טוב הוא בכלל לא קשור לצלם עצמו.

מעצב הפנים צריך לבחור צלם שיכול לעזור לו להגיע לרמת נראות הגבוהה מהמתחרה מספר אחד שלו ולפחות לאותה הרמה.

כאשר מעצב פנים מפספס לקוח, הלקוח לא יחפש מעצב פנים בשנית לתקופה של מספר שנים רב ולכן אין מקום למעצב הפנים להתעסק בשאלה כמה עולה צילום עיצוב הפנים אלא האם הצלם יוכל לעזור לו להוביל ברשימת הנראות. 

ללקוח הפוטנציאלי שנחשף אליכם בפעם הראשונה או מתבלט יש מספר שניות מצומצם להתאהב ולהתחבר לעבודות שלכם וכל פספוס של לקוח הוא פספוס רב שנים.

איכות מול כמות בצילום עיצוב הפנים

ישנה תאוריה גדולה העומדת מאחורי איכות מול כמות תמונות, ההוכחה הכי טובה היא להסתכל על תרבות הצריכה של הלקוחות וכיצד אנחנו רוכשים בפועל שירותים ומוצרים. 

האם ראיתם איי פעם יותר מ 2-3 תמונות של רכב, תיק, שעון, בית יוקרה? התשובה היא שלא, אפילו המבורגר של מקדונלס שעולה 1.99 דולר מוכר עם תמונה אחת בלבד לכל מוצר למרות שעל עשרות אלפי שקלים לצלם.

צלמו תמונה אחת מנצחת ובאנגלית Hero Photo שתעשה את העבודה ולא תשאיר מקום לספק אצל הלקוח

איך נמדד צלם עיצוב הפנים מקצועי וטוב

לאחר הפגישה והעבודה הראשונה צלם עיצוב הפנים צריך להבין כיצד המעצב עובד ולעזור לו לקדם את האינטרסים והשאיפות שלו.

צילום עיצוב פנים הוא הרבה מעבר לתמונה טובה, הצלם הוא כלי להגשמה של המעצב לשמירה על מוניטין או יצור שלו, כלי לימקוד וסגירת לקוחות.

עזרו לצלם לעזור לכם, לכל מעצב יש את הסגנון והציפיות שלו מהצלם, אם זאת חשוב להקשיב לצלם אשר מביא ניסיון מקצועי ויודע מה עובד בשטח בשונה מרצונות אישיים.

כמה עולה צלם עיצוב הפנים

צלם עיצוב פנים בעל ניסיון ותוצאות עולה כ 2,500.00 ש“ח לחצי יום צילום של 4 שעות (4-5 תמונות מסחריות) וכ 4,000.00 ש“ח ליום צילום של 7 שעות (8-10 תמונות מסחריות) בממוצע.

אל תשכחו לצלם אתם משלמים על התוצאות ולא על התמונות, ולבטח לא על כמות תמונות שיכולה לבלבל את הלקוח שלכם.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin