איך לצלם עיצוב פנים שמביא תוצאות למעצבים

צילום עיצוב פנים זה לא התמונה אלא הפרטים

מעצבים רבים מתמקדים בתמונות ולא בפרטים שבתמונות

מטרת צילום עיצוב פנים להמחיש ללקוח מה המעצב יכול לעשות עבורו שהוא לא יכול לעשות בשביל עצמו ולא לשמש כהשראה לעיצוב עצמי.

שרותי עיצוב פנים מקצועיים הם לא זולים והמטרה של התמונות למכור בסופו של יום ללקוח חוויה עיצובית של בית חלומותיו של הלקוח.

כמה תמונות מעצב פנים צריך ?

מעצבת פנים צריך לכל היותר 8-12 תמונות לפרויקט שישקפו את הקיף עבודת העיצוב, תכנון, ביצוע ובחירת גימורים ורהיטים.

זכרו שתמונות טובות יעשו את העבודה מהמון תמונות שיכולות לבלבל את הלקוח.

עומס של תמונות יבלבל את הלקוח ויעיפו אותו מעודף מידע, הרי שבמקרה הזה כל המרבה אין זה משובך

אילו תמונות מוכרות מעצב פנים

התמונות שמוכרות את עבודתו של מעצב הפנים הם תמונה אחת לכל חלל שגורמות ללקוח את ההרגשה של ”גם אני רוצה“.

תמונה אחת של הסלון, המטבח, חדר השינה, חדר הרחצה והחדרים הנוספים בבית.

במקרים בהם נרצה לפתח תיק עבודות שמתמחה בתחום מסויים לדוגמה מטבחים או חדרי שינה, כן נצלם יותר מתמונה אחת לחלל על מנת לאפשר ללקוח להבין את הפונקציונאליות של החלל כאשר נכנסים לפרטים כגון גימורים ושימושיות.

איך להתכונן ליום צילום עיצוב פנים

ראשית אנחנו ממליצים לצלם את הבית מייד בגמר הפרויקט, לקוחות נוטים לשנות דברים לאחר עבודת המעצב שלא תמיד עומדות בקנה אחד עם עבודתו של המעצב.

יש להכין את הבית לצילומים בין השאר ניקיון מקיף של הבית והסדרת הזמן שייקח לצילומים עם הלקוח.

בידקו את מזג האוויר מראש, גשם ואובך יכולים להשפיע גם על צילומי עיצוב פנים למרות שצלם עיצוב פנים ידע להתמודד עם כמעט כל מזג אוויר. 

הדליקו את כל האורות בבית, הסירו דברים לא רלוונטים כמו פחים או עודף דברים, תמונות של בעלי הבית, סגרו מושבי אסלות ודאגו שהכל נראה בדיוק כמו שתרצו שיראה בתמונות הסופיות.

סטיילינג לצילומי עיצוב פנים

סטיילינג עושים לבית לפני מכירה שלא עבר תחת ידו של מעצב הפנים, כאשר יש בעל מקצוע כמו מעצב פנים, אין צורך בסטיילינג ומעצב הפנים יביא את האביזרים המשלימים לתמונות.

זכרו הבית צריך להיות מצולם כפי שהמעצב רוצה להציג את הפרויקט ללקוחות פוטנציאלים ולא כפי שעיצב את החלל ללקוח הקיים.

לדוגמה אם בבית יש רהיטים נוספים שהלקוח דרש ולא מתאימים לחזון המעצב או לדוגמה תמונות אומנות שלא מתאימות למה שהמעצב רוצה להציג, ניתן להוציא, להזיז ולהחליף לטובת הצילומים. 

צילום קלוזאפים ודיטיילס בעיצוב פנים

 

אחד הדברים שמעצבי פנים מתעקשים עליהם אלו צילומי קלוזאפים או תמונות דיטיילס (פרטים) של אביזרים.

 

בסופו של יום מעצב פנים מוכר עיצוב בהתאמה אישית ולא מוכר מוצרים.

 

שימוש בתמונות קלוזאפים כחלק ממסע השיווק והפרסום מעצב דווקא פוגעים בעבודותיו, אשר הלקוחות יתמקדו בחפצים ולא בעיצוב, לקוחות אחרים יבקשו לדעת מהיכן רכשת מוצר ספציפי וכו‘.

 

מעצב פנים צריך לצלם את חללים עם התמקדות בחווית העיצוב הכוללת מה שגם הרבה מוצרים לא זמינים לכל פרויקט והבאת לקוח ע“י רצון לקבל מוצרים שאולי לא יהיו זמינים כמו ענתיקות או רהיטים שעברו חידוש יכולה למנוע ממנו להעסיק את המעצב.

 

אם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שואלים אתכם מאיפה הרהיט, תאורה או אביזר כזה או אחר, אתם יודעים שאתם במקום הלא נכון היות והתמונות שלכם צריכות לשקף את החזון והחוויה שהלקוח לא יכול לעשות בעצמו.

איך למנף תמונות עיצוב פנים לסגירת לקוחות

שימוש בתמונות ברשתות חברתיות הם רק קצה הקרחון, בסוף של כל פרויקט לאחר הצילום עיצוב פנים המקצועי המעצב צריך לעבוד בכמה ערוצים על מנת למנף את הפרויקט האחרון שלהם.

לקוחות : שילחו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם, לאלו שסגרו אתכם, לאלו שמתלבטים ולאלו שהיו לקוחות בעבר תמונות מפרויקטים אחרונים שלכם.

רשתות חברתיות : העלו את התמונות לרשתות החברתיות על מנת לצבור חשיפה ואל תשכחו פלטפורמות עסקיות כמו לינקד אין וכו‘ 

לקוחות הפרויקט : אל תשאירו את הצילומים ליד הגורל ולבטח לא לידי הידיים של הלקוחות שלכם, שלחו להם את התמונות הסופיות להפצה בין החברים והמשפחה על מנת שתדעו שאתם מיוצגים בצורה הטובה ביותר.

שכנים שכנים שכנים : אל תשכחו את השכנים בבניין או בשכונה של הפרויקט שכרגע עיצבתם, בדרך כלל אותו הבניין או השכונה כוללים שכנים באותה רמה סוציו אקונומית עם בתים או דירות זהות, תמונות מקצועיות יוכלו לעזור לכם למכור את אותו הפרויקט לכל השכנים.

ערב חברים (המלצות מפה לאוזן למעצבים) : שאלו את הלקוחות שלכם האם הם ירצו לעשות ”חנוכת בית“ הציעו לארח את האירוע, קנו בקבוקי שמפנייה, יין ושתייה כלה, הכינו קצת כיבוד ותנו ללקוחות שלכם להזמין את כל החברים שלהם לערב חנוכת בית עם המעצב או המעצבת, הכינו פליירים יפים עם התמונות של הבית והנה יש לכם הזדמנות להתחבר להמון אנשים חדשים בהמלצת הלקוחות שלכם.

פנו לספקים שלכם : ספקים איכותיים ישמחו לפרגן לכם כאשר השתמשם במוצרים שלהם, שלחו להם את התמונות אך אל תשכחו שהמטרה היא לשווק אתכם עם המוצרים שלהם ולא ההיפך.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
השארת תגובה