כלים לפרסום ושיווק למעצבי פנים

פרסום למעצבי פנים / איך מעצב פנים יכול לפרסם את עצמו ?

דרכי הפרסום למעצבי פנים רבים ומגוונים, החל מרשתות חברתיות, מודעuת פרסום ממוקדות, אירועי לקוחות, מבצעים ופרסום במגזינים.

אל נא נשכח שהיתרון של מעצב פנים על ”רכישת מוצרים מעוצבים“ הינו יכולת התכנון, עיצוב וביצוע שמתורגמות לחוויה שהלקוח רוצה, במילים פשוטות המטרה שלנו לגרום ללקוח להסתכל על פרויקט כמכלול ולהגיד ”גם אני רוצה“.

הדרך הנכונה לעשות זאת היא שימוש בכל הכלים האפשריים על מנת ליצור תדמית של מומחה בתחום, לבנות ולשווק את המותג שלכם.

אם נרצה או לא, תרבות הצריכה כיום סובבת סביב תמונות ברמה גבוהה שגורמות לנו לתחשות הבטן הזו, החל ממלונות, רכבים ועד אפילו המבורגר.

תחום צילום הפרסום לא קיים ללא צורך וללא סיבה.

צרו תמונות מקצועיות שעוזרות לכם לבלוט בין אלפי הפוסטים, המודעות והפרסומים השונים ופרסמו אותם בפלטפורמות השונות.

לחצו על התמונה להגדלה

לחצו על התמונה להגדלה

אתר אינטרנט, תיק עבודות, אירועי לקוחות ומגזינים לאדריכלים ומעצבים

אתר אינטרנט: דאגו לתמונות מרהיבות ותוכן איכותי

תיק עבודות: ודאו שתיק העבודות שלכם בין אם באתר או המודפס הינו בעצם ”קטלוג חלומות“ שהלקוח רק צריך לבחר לאיזה סגנון הוא מתחבר יותר ולא האם לבחור בכם או לא

אירועי לקוחות: הזמינו לקוחות פוטנציאלים לערב שכולו טיפים על עיצוב ומקמו את עצמכם כמומחים בתחום.

מגזינים: כיום התמורה בעד ההשקעה במגזינים אינה משתלמת בהכרח, אבל במידה וישנה את האפשרות המטרה בפרסום במגזינים היא לא לייצר לקוחות אלא מוניטין.

רשתות חברתיות:

הרשת החברתית מעולה ליצירת קשרים וקבלת פרסום בחינם.

זכרו! המטרה, היא הצגת היכולת שלכם על ידי תמונות שמראות את הפרויקט ולא את האביזרים.

צילומי קלוזאפים של אביזרים תעזור ללקוח הפוטנציאלי להתחבר למוצר שהוא יכול לרכוש בעצמו ולא בהכרח לשירות שלכם כמעצבי פנים.

השתמשו בצלם עיצוב פנים מקצועי שיכול לעזור לכם למקם אתכם באותה הרמה או מעל של המתחרה מספר אחד שלכם, שאפו גבוהה, צלם מקצועי יוכל למתג אתכם למעלה גם אם רק התחלתם לעסוק בתחום.

נצלו את הרשת החברתית להמיר עוקבים לרשימת לידים ולקוחות

שיווק למעצבי פנים

במקביל לשיטות הפרסום המודרניות והמסורתיות כל בעל מקצוע צריך לשווק את עצמו, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לקדם ולשווק את העסק שלכם.

רשתות חברתיות: מקדו את זמנכם למעורבות ברשתות החברתיות, אין צורך יותר מכמה דקות ביום בשביל להיות פעיל ברשתות החברתיות, רשמו פוסט, הוסיפו תמונות מקצועיות ומקוריות שלכם, העלו את זה בליחצה אחת למספר רשתות חברתיות ואל תשכחו לפרגן לחברים על הדרך, כמה לייקים, כמה שיירים וכמה פוסטים בשבוע יעשו את העבודה,

אל תשכחו שהמטרה שלכם היא ליצור חשיפה ולהמיר חשיפה להכרות, לבסס אתכם כמומחים בתחום וליצור אינטראקציה בעזרת תמונות עיצוב פנים מרשימות ותוכן איכותי.

אירועים: קיפצו מידי פעם לאירועים מקצועיים, הכירו אנשים, שאלו מה אנשים אחרים עושים וגם ספרו על עצמכם, צרו שיתופי פעולה מקצועיים, עסקיים וחברתיים.

דרך מעולה לשווק את עצמכם זה  מינוף לקוחות קיימים לצורך מתן ביקורות, החל מהאוז, גוגל, פייסבוק או ביקורת כתובה לאתר שלכם.

דרך נוספת היא הזמנת השכנים לחנוכת בית לאחר השיפוץ או הבנייה והעיצוב של פרויקט חדש לפני או לאחר מסירת הפרויקט, מי לא אוהב להשוויץ בבית החדש שלו וגם להכיר את השכנים, הנה הזדמנות מעולה להכיר את כל הלקוחות הבאים שלכם.

זכרו! זמן ההקשבה של אנשים הוא כ 3 שניות לכל היותר, דאגו שהתמונות שלכם מייצגות את מה שאתם עושים, שהם טובות כמו או יותר מהמתחרה מספר אחד שלכם על מנת להיכנס לרשימה המצומצמת של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

אל נא נשכח שלקוח שהתפספס בתחום לא יחזור לחפש מעצב פנים ב 5-10 שנים הבאות וכל הזדמנות של 5 שניות צריך לנצל.

”החזר ההשקעה“ על צילום מקצועי גם אם הוא נחשב כייקר תמיד משתלם, לא סתם אומרים את המושג Pennis on the dollar הרי שפרוייקט של מעצב פנים תמיד יעלה מספר מונים רב על עלות הצילום.

יש לכם כבר פרופיל ב Houzz ?

האוז זו פלטפורמה מעולה לאדריכלים, מעצבים וספקים בתחום העיצוב והאדריכלות שרוצים להיחשף לקהל בינלאומי. המערכת מאפשרת פתיחת פרופיל בחינם ולהעלות תיק עבודות ואודות לרבות קישור לאתר החברה שלכם.

מוזמנים לבקר בדף העסקי שלנו פה

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin