הדמיות, פרסומים במגזינים ורשתות חברתיות למעצבי פנים

הדמיות עיצוב מול צילום עיצוב פנים

הדמיות עיצוב פנים הוא כלי מעולה על מנת להמחיש חלל מסויים ללקוח טרם תחילת ביצוע הפרויקט ובעיקר אם אין למעצב תמונות מקצועיות שממחישות את הניסיון והעבודה.

כיום, השימוש בהדמיות בתחום עיצוב הפנים בארץ וברחבי העולם הוא מינימאלי או כמעט אפסי, מעצב פנים שיש לו תיק עבודות מסודר ומרשים, מספק את הסחורה,

מתי כן משתמשים בהדמיות? בעיקר עם לקוחות יוקרה או לקוחות שלא נמצאים בשטח ועל מנת לעזור להם להתמצא בחלל.

צילום עיצוב פנים מקצועי יעשה את העבודה, היות וההבדל העיקרי בין הדמיה לצילום, שהדמייה משקפת חזון ולא מציאות, בעוד שתמונה משקפת פרוייקט קיים, פרוייקט שבוצע והוא לא רק ”פרי דימיונו“ של המעצב.

עוד הבדל משמעותי הינו שהדמייה הינה רק הדמייה, ולא תמיד ניתן לקיים במדוייק את מה שבוצע בתכנון הראשוני.

הדמיות זה כלי מדהים ומרשים אומנם ישנם המון מעצבים שמשתמשים בתיק העבודות שלהם ובאתר בהדמיות, בואו לא נשכח שהלקוח אינו איש מקצוע, והוא לא יודע להעריך האם בעל המקצוע משתמש בהדמיות מכיוון שהוא טוב בלתכנן ופחות בלבצע.

צילום מקצועי ברמה גבוהה יראה דיי קרוב להדמיה רק עם אלמנט המציאות.

לסיכום הדמיות זה כלי מדהים ואפקטיבי, אך לעולם לא יוכל להחליף ”הוכחה“ של תעוד פרויקט שאכן בוצע

לחצו על התמונה להגדלה

לחצו על התמונה להגדלה

איך מעצב פנים יכול להתפרסם במגזין

ישנם המון מגזינים ופלטפורמות לפרסום של מעצבי פנים, ראשית חשוב להבין שכמעט 90% מהפרסומים סובבים על בסיס הכרות אישית, מוניטין של מעצב שגורם ללקוח לקרוא את הכתבה ובעיקר (אם לא הראשון בהם) זה כתבות בתשלום או שנכתבו כתמורה לפרסום של המעצב במגזין.

אם זאת, גם אם תשלמו על כתבה או גם אם תזכו בה בחינם יש סטנדרט מאוד גבוהה מבחינה ויזואלית, תמונות ברמה גבוהה הם חלק הכרחי בכל מקום שתרצו לפרסם את העבודות שלכם וחסם הכי נפוץ בתחום.

השלב הראשוני הינו לתעד כל פרויקט ברמה הכי גבוהה, פרויקט גדול כקטן, לעולם לא נידע מה הלקוח הבא שלנו מחפש.

השלב השני הינו יצירת קשרים עם עורכים וכתבים ועדכון המערכות טרם פרסום התמונות מהפרויקט ברבים

זכרו! מגזינים נחשבים ובעיקר מודפסים ירצו לקבל בלעדיות ראשונית לשימוש בתמונות, צרו קשר לאחר כל פרויקט עם התמונות וקצת מידע על הפרויקט לכל המערכות והציעו להם בלעדיות על הפרוייקט.

עוד טיפ מעולה זה לחבור לחברה גדולה ולשתף איתם פעולה, לדוגמה חברת המטבחים בפרויקט או אולי חברת הריהוט, לעיתים הם יוכלו לעזור או לשלם בעבור הכתבה שלכם שתפרגן גם להם בצורה סמוייה.

להיות על השער: אל תשכחו חלומו של כל אחד זה להופיע על השער, רצוי ואף מומלץ לחשוב על לפחות תמונה אחת לגובה עם ”שטח מת“ בחלקו העליון של התמונה בעבור המגזין, זכרו! להגיד לצלם שלכם שאתם צריכים תמונה כזו, זה לא מובן מאילו.

איך לזכות בפרסי עיצוב פנים ?

כמו שאומרים באנגלית First Thing First, עליכם לדעת איזה תחרויות עיצוב פנים יש כל שנה, האם בארץ או בחו“ל, לקרוא את כל הכללים של התחרות לרבות לוח הזמנים ולהתכונן.

השלב הראשון מהכרות עם מעצבים רבים וגם עם שופטים בתחרויות בינלאומיות, אם תרצו או לא זה קודם כל התמונות, אף שופט לא יערך עבודה של מעצב ככל שתהיה טובה ללא תיעוד מקצועי בסטנדרט שהם רגילים אילו, ולפעמים לא יתנו לכם אפילו לגשת לתחרות או שיפסלו אותה מראש.

זה אומנם נשמע קצת לא הגיוני הרי שמדובר בתחרות עיצוב ולא צילום, אבל הניסיון וההכרות שלנו מאחורי הקלעים זה שבלי תמונות יצוגיות הסיכויים להתקבל או לזכות הם כמעט אפסיים.

השלב השני זה תכנון נכון, זה אומר שצריך לדעת כמה תמונות הם רוצים, באיזה אורינטציה ומה הם מחפשים להדגיש, דברו עם הצלם שלכם לפני צילום הפרויקט ותחשבו ביחד איך ליצור את התמונות שיעזרו לכם לזכות.

העבודה שלכם מדברת בעד עצמה, אבל תפקיד הצלם זה להדגיש אותה ולמצב אותה בצורה כזו שהיה לכם סיכוי אמיתי לזכות בפרס הנכסף.

שימוש ברשתות חברתיות למעצבי פנים

ע“פ מחקרים רבים מרבית העסקים הקטנים מבזבזים כ 4 שעות בשבוע לקידום העסק שלהם.

בימים אלו זה נשמע כמו דבר מובן מאילו, אבל בחישוב מהיר של 52 שבועות בשנה כפול 4 שעות בשבוע לחלק ל 9 שעות עבודה יוצא מספר מדהים של 23 ימי עבודה, זה הזמן שהעסק הקטן משקיע בשנה על הרשת החברתית, אז רצוי לקח זאת בחשבון ולנצל את הזמן שלכם בתבונה.

הדרך היעליה ביותר לקדם את עסק עיצוב הפנים שלכם היא לעלות תמונה לרשת החברתית של אינסטגרם ולבחור באפשרות של העלאה בו זמנית לדף הפייסבוק שלכם (הסתכלו בהגדרות של חיבור דף פייסבוק לאינסטגרם) ובכ 2 דק‘ העלאתם את התוכן שלכם גם לאינסטגרם וגם לפייסבוק.

אל תשכחו להיכנס לדף שלכם בפייסבוק ולערוך את הפוסט ולהוריד את ההאש טאגס המרובים שהעלתם לצורך נראות יותר מקצועית

מלבד לתמונות עיצוב פנים מקצועיות, נסו לשתף את הלקוחות שלכם בקצת מידע על הפרויקט ותמיד מעולה לחתום בשאלה שתזמין את העוקבים שלכם ליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלכם.

לחצו על התמונה להגדלה

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin