פרסום ושיווק לאדריכלים

דרכי פרסום לאדריכל בדור החדש

להיות אדריכל בימים אלו זו לא משימה קלהמשרדי אדריכלות, אדירכלים צעירים וותיקים

מהארץ ומחו“ל גודשים את התעשייה ובכל זאת כיצד אנחנו יכולים לבנות מותג? לשמר מוניטין? או לפרוץ לתחום.

כיצד בונים תיק עבודות של אדריכל? 

בניית תיק עבודות מצריך תעוד מקצועי של כל פרויקט גם בשלבים הראשונים, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אדריכלים חדשים, היא המתנה לפרויקט גדול ומרשים לצורך התחלת בניית תיק העבודות שלהם.

כיום צלם אדריכלות מקצועי בעל ניסיון יוכל לעזור לכם לבנות מוניטין ותיק עבודות החל מהפרויקט הראשון וגם בפרויקטים דלי תקציב.

תיק העבודות צריך לכלול 6-10 תמונות מכל פרויקט בין השאר תמונות חזית, עורף באור יום, וחזית או עורף בלילהצילום המחבר את החלל לסביבה מבפנים ומבחוץ. 

לחצו על התמונה להגדלה

כיצד משדרגים תיק עבודות של אדריכל?

תיק עבודות הוא דבר דינאמי שמתפתח עם הזמן

גם מי שמכיר את העבודות שלנו, ירצה לראות שאנחנו

מתקדמים עם שאר העולם והטרנדים העכשויים.

גם כצלם שצילם את הבתים היקרים בעולם, אין מנוס

מלהראות חדשנות ומגוון של עיצובים וסדרי גודל של פרוייקטים.

יש לעדכן תיק עבודות באופן קבוע ע“י החלפת תמידית של עבודות

ישנות בעבודות חדשות, זכרו כל פרויקט קטן כגדול מצריך צילום

בסטדרנט שאתם רגילים אילו, הלקוחות שלכם לא יודעים האם

הפרויקט הזה היה משני עבורכם או לא רווחי במיוחד.

כמו שאומרים ” כולם היו בניי“ ואת כולם אנחנו צריכים לשווק

באותה רמה ואיכות.

הדמיות או לא להיות

אפשר לעשות שימוש בהדמיה רק בהינתן

והפרויקט עדיין לא נבנה או שהתמונות של צלם

האדריכלות דומות ב 98% להדמיות הראשוניות.

רצוי להיזהר משימוש בהדמיות כחלק מתיק עבודות

מרבית האנשים מזהים הדמיה ויכול להיווצר מצב

שהאדריכל נראה כמי שלא הוציא לפועל פרוייקטים

אלא רק תכנן אותם על הנייר.

ייתרה על כך בהנחה שהבית נבנה בהתאם לתוכניות וההדמיות

אם הצלם שלכם לא יכול להפיק תמונות מרהיבות לא פחות מההדמיות

ייתכן ויווצר תסכול אצל הלקוחות אשר התרשמו מהדמייה ובפועל קיבלו

מוצר שהוא לא דומה.

אתר אינטרנט לאדריכל

את זה אנחנו כבר יודעים, מי שלא שם לא קיים

זה לא סתם משפט, זו המציאות בימים אלו.

אתר אינטרנט הוא לא רק פורטל ללקוחות חדשים

הוא משמש בעיקר ללקוחות שקבילו המלצה עלינו

או ראו ושמעו עלינו.

הלקוחות יכנסו לראות את תיק העבודות של האדריכל

בתקווה שהצילומים באתר יהיו שווים לב, הלקוח יתקדם

לקרוא על האדריכל ולהתעמק בתוכן שלו.

טיפ! תוכן הוא מלך ומלבד לתיק עבודות מרשים רצוי שהיה באתר 

תוכן שמתעדכן ברמה החודשית לצורך צבירת מוניטין אינטרנטי

שיביא עימו מתעניינים חדשים בעבודות שלנו (היי, הרי אתם פה, לא?)

תיק עבודות מודפס / קטלוג לאדריכל

חשבת שקטלוגים נעלמו מהעולם? ממש לא, ודווקא טוב שכך

ברגע שכולם ברחו לעולם הדיגיטאלי, תיק עבודות מודפס נהיה יותר

ויותר מיוחד ומרשים (הרי כולם כמעט כבר לא שם).

אחת לשנה שנתיים רצוי לייצר קטלוג במהדורה מוגבלת של כמה עשרות או מאות עותקים באיכות גבוהה ולהפיץ את זה בין קבלנים,  מהדנסים, ולקוחות ישנים וחדשים.

טיפ! זכרו קטלוג איכותי אף אחד לא זורק לפח, בניגוד לפלייר זול. 

השקיעו ככה שאנשים ישמרו על הקטלוגים שלכם.

יצירת קשרים עסקיים:

בארה“ב, אירופה וקנדה המון אדריכלים ומשרדי אדריכלים

ישמחו לשתף פעולה, להכיר וללמוד אחד מהשני.

ניתן ליצור קשר עם אדריכלים וחברות דרך ”לינקד אין“ או ע“י השתתפות בכנסים רלוונטים, להציג כרטיס ביקור ותיק עבודות ולקבוע לשוחח.

הרבה אדריכלים, ישמחו להעביר פרויקטים מעבר לתחום העיסוק שלהם, ישמחו לקשר

ולחבר למשרדים וחברות שיש להם צורך באדריכל לא מקומי.

אל תשכחו, ליצור קשר עם בעלי מקצוע אחרים

כמו מתווכים, קבלנים, מהנדסים ועוד.

לחצו על התמונה להגדלה

ערב לקוחות פוטנציאלים

הזמינו שכנים בפרוייקט קיים או השתמשו במקום לערב אחד והזמינו את דיירי השכונה, ייעצו להם ובנו לעצמכם תמיד של מקצוען בעל ידע ניסיון ונוכחות.

חשבו על מה לקוחות פוטנציאלים ירצו לדעת, ”איך לתכנן בית פרטי“ או ” דברים שצריך לדעת לפני שבונים בית“ הזמינו אותם לערב עם כיבוד ושתייה קלה

ואל תשכחו אחרי שנתתם שעה של מידע איכותי לתת להם לשאול שאלות.

רישום בכניסה לאירוע יוביל לאפשרות ליצור קשר עם המתעניינים בטווח הקצר והרחוק והנה בניתם לכם רשימת שיווק איכותית עם אנשים שגם פגשו אתכם באופן אישי. 

הרצו לקולגות

בקשו להרצות בפני קולגות ובעלי מקצוע מהתחום, הלקוחות שלכם יישמחו לדעת 

שהאדריכל שלהם כל כך טוב שהוא מסביר לאדריכלים אחרים מה לעשות.

אולי זה נמשמע קצת מוזר, אבל זה טוב לשתף מהידע שלכם, לחבור לקהילה שלכם 

ולהתברג כבעלי ניסיון וידע.

העזרו במומחי שיווק

הנה דוגמה למשרד שמתמחה בקשרי אדריכלים ועוזר לשווק אותם בתחום.

הזמינו את השכנים

בידקו עם לקוח חדש שנכנס לשכונה חדשה האם הוא ירצה לארח את השכנים.

הרבה אנשים ישמחו להכיר את השכנים באזור שלהם ואתם תוכלו להסביר לכולם על הבית שבניתם. 

טיפ! אולי זה נשמע הרבה עבודה, אבל מניסיון של לקוחות רבים שלנו, תמנפו עבודות קיימות בשביל למקד פרסום לשכנים, חברים והסובבים.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin