איך לצלם בית מלון ומה צריך לדעת לפני

תחושת הבטן של ”גם אני רוצה"

צילום מלון ומקומות תיירות מצריך ניסיון בצילום אדריכלות עם ניסיון בצילום מסחרי

אין זה מספיק לדעת לצלם תמונות יפות, יש צורך בהבנה כיצד בית מלון או מקום תיירות עובד וכיצד הלקוח

הפוטנציאלי של בית המלון חושב וכיצד לעזור לו לקבל את תחושת הבטן של ”גם אני רוצה“.

שלבי התכנון בצילומים של בית מלון:

  • רשימה של צרכי המלון
  • הכרות עם ויזואלים קיימים של המלון
  • הבנה של קהל היעד
  • סיור במלון לצורך בניית תוכנית עבודה
  • הכנת לוח זמנים דינאמי לימי הצילום

שלבי התכנון צריכים לכלול את כל הצרכים של המלון, לרבות

ייעוץ מקצועי של הצלם כיצד ניתן לשפר את חווית הצפייה של הלקוח

לרבות תכנון דינאמי של זמני העבודה של המלון וזמני הצילום הכי נכונים.

צילום אדריכלות חוץ באור יום של חזית הבניין עבור מלון

צילומי חוץ של בית מלון :

צילומי החוץ בדרך כלל הכי מורכבים, היות ואין אפשרות לשלוט

באור היום, מזג האוויר או תנועה של אנשים ורכבים.

ישנם מספר טכניקות לצילום מלון והשגת התוצאה הרצוייה מבלי לסגור 

את המלון, אבל טכניקות אלו מצריכות המון שעות עבודה על תמונה אחת בכדי להגיע לתוצאת הרצויה.

צילומים לבית מלון באור יום:

צילומי החוץ באור יום נעשים סביב תנועת השמש.

תכנון נכון של צילומי החוץ יכלול חזית המלון ועורף המלון במידה והבריכה או שטחי אירוח נוספים נמצאים בחלק האחורי של המלון.

זווית השמש משפיעה משמעותית על איכות הצילום ואיכות התאורה בתמונה ולכן יש לתכן זאת בקפידה.

צילום בית מלון בערב:

בשונה מהשם, צילומי הערב (שקיעה) מתחילים עוד בשעות היום

היות ולא ניתן להאיר בניין שלם ללא כניסה להשקעה עצומה.

צילום תמונת ערב לוקחת בממוצע כ 3-4 שעות לכל תמונה וניתן לצלם רק תמונה אחת בכל יום,

אם נצטרך מספר תמונות שקיעה נצטרך לצלם אותה בימים שונים.

צילומי פנים של בית מלון :

צילומי הפנים של המלון מתחלקים למספר קטגרויות כגון חדרים, אוכל, פנאי ובידור.

צילום חדרים: 

צילומי החדרים מתמקדים ב 3-5 תמונות לכל חדר, 

כ 3 תמונות לחדר בודד וכ 5 תמונות לחדרים גדולים סוויטות, וילות ופנטהואזים.

זכרו: יש לצלם את כל סוגי ה“נופים“ לדוגמה חדר מסוג א’ עם נוף לעיר ונוף להרים יצטרך להיות מצולם פעמיים.

הדבר הכי נורא שיכול לקרות ללקוח זה שהוא מגיע ומגלה שהשתמשו בתמונה אחת בשביל כל סוגי החדרים והנוף הנשקף מחלונו לא דומה לתמונות באתר.

צילום מסעדות:

צילום המסעדות ובתי הקפה הינם הכרחיים, גם אם יש לנו  ”לקוח שבוי“ עדיין אנחנו רוצים לייצר לו סביבה מזמינה לסעוד ולהתארח באחד ממסעדות המלון או בתי הקפה. 

אל נא נשכח שלא כל אחד מודע למבחר אפשרויות האירוח במלון וייתרה על כך, נרצה לעודד את הלקוח להשקיע את כספו בתוך העסק שלנו.

צילומי המסעדות בד“כ נעשים לפני הפתיחה או לאחר הסגירה של המסעדה.יש לנקות ולהכין את המקום לצילומים.

צילום פנאי ובידור:

צילומי חדרי הפנאי והבידור החל מהספא, בריכה וחדר כושר ועד אולם כנסים, הופעות וארטקציות אחרות. 

מתי מצלמים? צילום החללים הללו נעשה גם בשעות שלפני הפתיחה או לאחר הסגירה של כל אחד מהמקומות הללו, 

יש למלון את האפשרות לצלם את החללים בצורה עיצובית ואינפורמטיבית (צילומי עיצוב פנים) או להשקיע בצילומי פרסומת שכוללים דוגמנים ושחקנים על מנת ליצור סביבה של ”לייף סטייל“ תומכת לפרסום.

שילוב אלמנטיים אנושיים בצילומי המלון יותר מתאמים לפרסום בשלטי חוצות, מגזינים ופרסומות לעומת צילומים סטטים באתר המלון והאתרי הרשת שמפרסמים את החדרים.

מה המטרה של צילומים לבית מלון :

חלק מהאנשים סבורים שצילום פרסום למלון נועד בשביל להראות את המלון.

בזמנים מודרנים כאשר התחרות מכל כיוון, אנשים מחפשים חווית אירוח ולא רק מיטה בחדר.

כיום חווית האירוח סובבת סביב ”לייף סטייל“, תחושת הבטן הזו שאנשים אומרים ”גם אני רוצה“, ”מתי הולכים“ ו ”אני חייב חופשה“.

צילומים מקצועיים יוכלו לעזור למקם אתכם כאופציה רלוונטית ולהמיר לקוח מתלבט

בהחלטה של השבריר שנייה שהלקוח רואה את התמונה שלכם כחלק מעשרות או מאות אפשרויות שעומדות בפניו.

המטרה העיקרית היא להפוך כל חלל במלון למשהו נדרש והכוונה שהלקוח יראה את עצמו ישן במיטה, יושב בבריכה מתפנק באמבטיה ונהנה ממה שיש למלון להציע לו.

אם נסתכל על זה מהצד של הלקוח, 4 קירות ומיטה יש לו בבית. ואם נרצה לעודד אותו להוציא כסף בשביל איכות, נצטרך למשוך אותו להגיע למלון על ידי תמונות ולאחר מכן לגבות זאת באיכות ושירות מעולה.

יש לנו את המלון הכי יפה ואת השירות הכי טוב שיש

כיום כל מלון מתהדר בשירות מעולה ומלון מפנק

במבחן המציאות הלקוח צריך להגיע למלון בשביל לקבל את השירות הזה

ועל מנת לעזור לו לבחור בנו, נצטרך למקד אותו במידע מדוייק שמועבר באמצעות תמונות.

אל נא נשכח: אף אחד מאיתנו לא מסתכל על הטקסט באתר או במודעה לפני שהוא מסתכל על התמונה ולכן תמונות יצוגיות יעזרו לנו לתמוך בכל מערך הפרסום שלנו.

צילום חוץ בזמן השקיעה של מלון הבלאג'יו בלאס וגאס עם המזרקות המפורסמות ברקע
אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin