שילוב של אדריכלים, מעצבים, לקוחות ודוגמנים בצילומי אדריכלות

אלמנט אנושי בשילוב צילום אדריכלות :

הוספת אלמנט אנושי לתמונה בד“כ נותנת מימד נוסף של עניין,

כיום קיימות מספר אפשרויות לשילוב של אלמנט האנושי 

בתמונות אדריכלות כגון:

  • הוספת דוגמנים או שחקנים
  • הוספת הלקוחות או בעלי חיים
  • הוספת המעצבים והאדריכלים

לכל אחד מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות בכל הקשור בשימוש בתמונות לצורכי פרסום ומכירה.

לחצו על התמונה להגדלה

דוגמנים ושחקנים בתמונות אדריכלות :

נושא שאני מאוד מתחבר אליו הוא שילוב של דוגמנים ושחקנים בצילומי אדריכלות.

המטרה פשוטה, המחשת סגנון החיים לייף סטיילללקוחות פוטנציאלים ע"י שילוב דוגמנים בסביבה אדריכלית.

ישנם שני מקרים בהם נרצה לשלב דוגמנים ובעיקר שחקנים בצילומי הפרסום שלנו שימושיות והמחשת אורך החיים

 

שימושיות :

הסבר ללקוח כיצד המוצר עובד או משתלב

עם הסביבה.

 

לדוגמה: עבודה במטבחשימוש

במוצרי חשמלאו הסבר כיצד

משתמשים במוצר מסויים.

המחשת אורך חיים :

חברות קוסמטיקה רוצות למכור לנו 

עור נקי“ מקמטים עי שימוש בדוגמניות

שרק ”סיימו בית ספר

 

גם בצילום פרסום לאדריכלות נרצה לשלב 

שחקנים או דוגמנים שקהל היעד שלנו

יוכל להתחבר אליהם מבחינת גילסגנון חיים 

או חתך סוציו אקונומי.

לחצו על התמונה להגדלה

לקוחות בתמונות אדריכלות

לעיתים אנחנו רואים תמונות של לקוחות

בשילוב בצילומי אדריכלות, 

 

הרצון לפרגן“ ללקוח לפעמים יכול לפגוע

במאמצי השיווק שלנו,

 

זה מעולה לשלוח ללקוח תמונה של הבית

או תמונה שלו עם הבית למזכרת.

 

אך אנשים רבים דואגים לפרטיות שלהם

ולא נרצה לדחות לקוחות פוטנציאלים מחשש

שהם אולי יצטרכו להופיע במאמצי הפרסום שלנו.

בעלי חיים בצילום אדריכלות :

מי מאיתנו לא אוהב את ”הכלב החמוד שיושב על השטיח“, 

שילוב של בעלי חיים יכולה לתת הרגשה חמימה וביתית. 

אם נרצה למקד את מאמצי הפרסום והשיווק שלנו אל בעלי חיות מחמד

או את שירותי התכנון והעיצוב שלנו להנגשת הבית לבעלי חיים והבעלים שלהם, שילוב של בעלי חיים  בתמונות יכול להיות פיתרון מצויין.

אל נא נשכח שהמטרה שלנו היא למכוראת שירותי העיצוב

והאדריכלות שלנו ולא לשים את הפוקוס על בעל החיים החמוד בתמונה.

 

בין אם נרצה או לא, שילוב של בעליי חיים מוריד את הפוקוס מעבודת העיצוב שלנו.

אדריכלים בתמונות אדריכליות

שילוב של אדריכל בתמונה אדריכלית יכול להיות רעיון מעולה כאשר באים לשווק את האדריכל ולא את התוצר.

צילום האדריכל בסביבתו הטבעית תעזור מאוד למטרת קידום האדריכל בפרסומיםכתובות או כפורטרט.

כאשר אנו מנסים לשווק את יכולת העיצוב והתכנון האדריכלי ולמכור ללקוח שלנו מוצר או שירות, נימנע מהסחת הדעת, אשר הלקוח קונהיכולות אדריכליות“ ולא את האדריכל עצמו.

יתרונות של הוספת אנשים לתמונה :

  • הסברת שימושיות של מוצרים
  • מיקום פרסומי ללקוחות ספציפיים
  • הסברת סגנון אורח חייםלייף סטייל

חסרונות של הוספת אנשים לתמונה :

  • עלויות טאלנט והוצאות נלוות
  • לקיחת תשומת הלב מהמוצר לאנשים

אולי נשאיר את האנשים מחוץ

הוספת אנשים, בעלי חיים, אדריכלים ומעצבים בעיקר ללא צורך, לוקחת את תשומת הלב מהלקוח.

 

כאשר אנחנו מדברים על צילום פרסומת, השימוש בדוגמנים, שחקנים או בעלי חיים נעשה בקפידה תוך כדי מיקוד הפרסומת לצורך הנעה לפעולה ויש לו מטרה פרסומית ולא בכדי ליצור עניין.

 

אל נא נשכח שהמטרה שלנו לגרום ללקוח את תחושת הבטן שלגם אני רוצה

 

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם שילוב של אלמנטים אנושיים בתמונה יגרעו מהעברת המסר או יעזרו לנו, תמיד נשאל את עצמנו האם אנחנו היינו קונים את המוצר בעצמנו?

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin