צילום אדריכלות חדשני ומודרני

נישות בתחום הצילום ובאדריכלות

בתחום הצילום קיימים הרבה מאוד נישות התמחות אחד מהתחומים הוותיקים ביותר הינו צילום האדריכלות.

תפקיד הצלם להביא: 

יכולות צילום, תאורה ועריכה שמתרגמות חללים כמו : 

  • דירות
  • בתים
  • בניינים 
  • משרדים
  • חללים ציבורים
  • מקומות תיירות ופנאי

לתחושת הבטן של "גם אני רוצה" (זה המטרה של צילום אדריכלות מסחרי) 

לחצו על התמונה לצפייה במסך מלא

צלם האדריכלות לא מסתכל רק על 4 הקירות והחלל הוא מביא לידי ביטוי בתמונות אלמנטים של : 

  • תכנון
  • עיצוב
  • מבנה
  • שימוש וגימורים שמסבירים את אורח החיים של המשתמש בחלל

כיום זה לא מספיק 

במשך עשרות שנים, צילום האדריכלות התמקד בתעוד החלל ע"י תמונות שמבהירות את הגודל, פרספקטיבה והשימוש בחלל בצורה פשטנית אך מקצועית. 

תרבות הצריכה עובדת על מיקוד של ”לייף סטייל“ ובתרגום חופשי ל“אורח חיים“, הלקוח הפוטנציאלי מצפה לקבל חוויה והגשמה של צורך ולא רק ”4 קירות“

אין זה מספיק לצלם את החלל אלא צריך להגיש ללקוח חוויה, משהו שהוא רוצה לצרוך בין אם זה: מקום מגורים, חוייה קולינרית, מקום לעסק או מקום לאירוח.

אלפי שעות של אדריכל בכמה תמונות :

צלם שמתמחה באדריכלות יוכל לצלם את החלל, תוך כדי דגש של הבלטת השימושיות, ההשקעה של זמן וכסף בחשיבה, תכנון, עיצוב, פיתוח וגימורים בחלל ולתרגם את זה לחוויה שלמה שהלקוח יכול להתחבר, ויותר חשוב מזה להפוך ללקוח.

מי צריך צלם אדריכלות ?

עם התגברות התחרות בתחום האדריכלות בארץ ובעולם, הרבה מאוד אדריכלים וותיקים וצעירים מבינים שהשער הראשון לחשיפה של הפרויקטים שלהם הינה צילום אדריכלות מקצועי שיכול להפריד את האדריכל מהמתחרים.

תמיד תבדקו האם התמונות שלכם טובות כמו ו/או יותר טובות מהמתחרה מספר אחד שלכם.

אדריכלים ותיקים חייבים להישאר רלוונטים  

לשמר את הנראות והמוניטין ולהראות חדשנות, לא משנה מהו סדר הגודל של המשרד.אנחנו חיים בעולם שמתפתח עם המון תוכן ותשומת הלב של הלקוח נתפסת במספר שניות בודדות.רק לאחר מכן הלקוח הפוטנציאלי נכנס לפרטי הפרטיםולומד על הניסיון והמוניטין של החברה.

אדריכלים צעירים שרוצים לחדור לשוק האדריכלות 

הצעירים שבחבורה חייבים למנף כל פרויקט ולהתחיל לבנות את תיק העבודות שלהם וליצור את המוניטין שלהם. עם פתיחת שוק צילום האדריכלות בפני כולם, מעולם לא היה קל יותר להתברג כאדריכל בתחוםעם תמונות כמו של המשרדים הגדולים כבר מהפרויקט הראשון. 

אם אנחנו חושבים ככה, גם הלקוחות שלנו 

כולנו מכירים מלונות עם מוניטין של עשרות שנים ודרוג של 5 כוכבים, מה אתם הייתם עושים קודם?

מסתכלים על התמונות של המלון והחדרים או נכנסים לקרוא אודות המלון והמפרט שהוא מציע לכם?

התשובה כמעט תמיד ברורה, קודם כל ”גירויים“ ויזואלים ולאחר מכן מחקר יותר מעמיק של הפרטים.

תמונות ככלי עזר לקידום ופרסום של האדריכל

צלם אדריכלות שיש לו ניסיון ויכולת יעזור לתרגם אלפי שעות של חשיבה, תכנון, כתיבת תוכניות, עיצוב, פיקוח וביצוע של פרויקט למספר

תמונות שישקפו את היקף העבודה של האדריכל, לא סתם אומרים תמונה אחת שווה אלף מילים, במקרה שלנו, תמונה אחת שווה אלף שעות עבודה.

אהבתם? שתפו, זה בחינם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin